En 25-minutare

Imorse gick jag upp och tog en 25-minutare.. hos en massör på Haga Spa. Det var precis vad min slitna rygg behövde! Sen fick det bli en fika med Sara på Wayne's, ett träningspass för mig och en date med Susanna som befinner sig i hemstaden för att hon är sjukskriven. Idag har jag frusit hela dagen, termometern visade -20 grader kl 9.00 när jag var påväg till massören. Det enda positiva med kylan är att snön ligger kvar och att vi får en vit jul.

Väntar på att Robin ska sluta jobbet så jag kan åka och hämta honom, men det dröjer någon timme till. Sen blir det att krypa ner i en förhoppningsvis varm säng och sova en snabbis innan jag ska upp och jobba. Jag som inte är någon morgonmänniska börjar nämligen klockan 6.00 imorgon. Vad gör man inte för att få sluta 3 timmar tidigare än den ordinarie arbetstiden? Dessutom är det tokmycket att göra på jobbet nu fram tills jul!!

Love M


Kommentarer
Postat av: Nicole Arrman

- Åh vad gullig du är, tack!! :)

2009-12-21 @ 13:05:02
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0