En enda röra

Det är precis vad mitt rum är och har varit den senaste tiden. Jag har så mycket saker som inte får plats någonstans.. Tur att alla mina saker från lägenheten är nerpackade i kartoner och ligger ute i förråden. Annars hade jag fått klättrat över alla mina saker som jag hade när jag bodde hemifrån och pluggade. Jag försöker hålla det rent och snyggt med så få prylar som möjligt framme men det är inte lätt när man gillar att handla på sig och önskar sig inredningsprylar (tack mina kära för julklapparna!), dessutom inte när man ibland bor två stycken och ska ha sina prylar lite överallt. Har just rensat min garderob på mina väskor, som tog upp 1/4 av garderoberna så nu fick träningskläderna och tjocktröjorna lite mer plats.

Idag var jag på mellandagsrean med mamma en sväng. Köpte bara två par träningsstrumpor.. Jag har ju tänkt mig att byta träningsklubb nu efter nyår så det är väl lika bra att unna sig något i träningsväg. Så kul att det blir en sån hysteri på folk när det är mellandagsrea. För butikerna plockar bara fram en massa varor som man aldrig sett förut och bara en massa skit ;) Därför väntar jag till den riktiga rean, den som börjar efter nyår. Då det blir rea på riktiga saker och sånt man vill ha. Är sugen på att invenstera i två bäddset i satin (bästa kvalitén, inget annat hamnar i min säng) från Hemtex på rean som kommer.

Imorgon börjar Robin jobba först klockan 16 (Själv är man ledig i 4 dagar, otroligt!) så då ska vi ta oss en tur på stan för han vill ha två dörrhängare till sin nya morgonrock som han fick i julklapp. Dessutom ska jag justera min nya jetset klocka som jag fick av Robin i julklapp, mina handleder är så smala.. Sen ska vi betala det sista av resan och jag ska byta in mina trisslotter som jag vann på till nya.

Inte för att jag vet om det här blev ett vettigt inlägg (?), men nu ska jag dricka mina antioxidanter och vatten!

Love M


Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv:



- Segt att jobba på nyår hörru.. Okej men ni hittar väl på nå bus :D

2009-12-26 @ 22:16:49
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0