Som att jobba på Ullared

Ja.. precis så kändes det på jobbet idag. vi hade kundklubbskväll och det verkligen kryllade av människor överallt och man kom knappt förbi. nu väntar jag på att Robin ska sluta jobbet, sen blir det SOS Gute och kvällsmat hemma hos mig. Glömde ta med mina antioxidanter hem till Robin så jag har riktigt längtat efter dem i två dagar nu! Imorgon är vi båda lediga, så då ska vi bara vara och göra sånt som vi vill göra, betala resan, kika lite i affärer, kanske träna och hinna med att baka lite inför jul? Sen på kvällen ska vi åka iväg och se en dansföreställning som heter 'King of pop', jag saknar verkligen dansen och önskar det fanns tid för den i mitt liv. Men ibland måste man prioritera och i det här fallet så går ett jobb före en danskurs, tyvärr.

Love M

Kommentarer
Postat av: Mallesplace ♫ Go My Own Way

Är det en dansshow om MJ?!:)

2009-12-03 @ 23:10:39
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: emma

ah så trevligt (: några roliga planer inför helgen sötnos?

Postat av: emma

i helgen blir det bara lite fest och lite jobb för min del (: hoppas du har haft en bra kväll nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0