Söndagsmiddag!

Idag blev det att åka till min favorit inredningsbutik när dem öppnade, sen for jag och Robin runt på alla elektronikaffärer tills vi hamnade i köpcentrumet. Nu är hela resan betalt, såå skönt! Sen kikade vi runt i lite affärer och fixade min jetset klocka. Sen for vi till Falun en snabbis för att köpa digitala fotoramar och titta i några affärer. Julblommorna som vi fick från jobbet fick två vita krukor, har tänkt att ha dem på varsin sida av tv:n hemma hos Robin.

Efter vår lilla shoppingrunda bar det av hem till Mormor och Morfar där det bjöds på tre-rätters söndagsmiddag, hur gott som helst!

Så nu sitter jag här mätt och belåten hemma hos Robin och väntar på att han ska sluta jobbet. Imorgon blir det tidig uppstigning, för jag ska påbörja den nya och sista veckan av 2009 med en ansiktsbehandling. Sen hade jag tänkt mig att kika runt i några butiker på stan.

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0