Svinsprutan

Har sovit riktigt dåligt inatt, svinsprutan gav mig en ond arm, öm kropp, svullna fingrar med nedsatt känsle, feber och huvudvärk. Jag är glad att jag är vaccinerad nu och att jag bara fick känna på en svininfluensa light. I eftermiddag blir det jobb 16-22.30, första gången jag ska stänga på min avdelning.. Hur ska detta gå? Egentligen skulle min första stängning ske på torsdag men jag ställde upp och stänger idag med. Hoppas det går hyffsat för att vara en första gång. Glömde helt bort att kika Paradise Hotell på webbtv igår.. Såg bara Ullared. Så det får nog bli Paradise nu och ikväll tvivlar jag på att vi orkar se Plastikkirurgerna när väl slutat jobbet.

Love M

Kommentarer
Postat av: natta

stackare :(

2009-12-09 @ 00:50:18
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0