Hjärta

Inatt somnade jag inte förens långt efter midnatt, tänkte gå och lägga mig en timme efter att jag hade slutat jobbet. Men min kropp var nog uppe i varv och ville inte somna. Sitter hemma i Robins vardagsrum nu och ser på extreme home makeover, handlar om åtta syskon som blev av med båda sina föräldrar inom loppet av 16 dagar. Jag tror verkligen på att ens hjärta inte orkar längre när ens kärlek går bort, det finns någonting i det.

Igår fick jag reda på att Du tagit ditt liv och lämnat oss på jorden för en finare plats. Det var något som ingen kunde förvänta sig, att just Du skulle göra det. Hade bara träffat dig några få gånger i samband med våra dansuppvisningar inom er verksamhet. Jag hoppas Du får ro.



Älskade syskonbarn, kan du inte komma till världen snart? Alla väntar på dig!

Love M

Kommentarer
Postat av: Robin

:/ hemskt.. :/

Love you! :*

2009-11-24 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0