Hard work

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag jobbar och står i hela dagarna, jobbar lite mer än heltid nuförtiden så jag har mina skäl. Idag är det dags för jobb igen, stängning. Men det bästa med den här dagen är att idag kommer lönespecifikationen!! På måndag (min lediga dag) är det löning!! Som jag har längtat, visst är det lite för lång tid innan man får nästa lön? ;) De senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt, bara jobbat. Träningen går det mindre bra med. Var på bodypump senast i måndags med Robin, Rasmus och Joel. Men efter varje arbetspass känns det som om jag sprungit ett marathonlopp i benen. Dessutom har jag åkt på en skada eller inflammation i höften/svanken, så inget fotsteg är smärtfritt. Annars rullar livet på som vanligt och nedräkningen har börjat, 24 dagar kvar! Nu ska jag som nyss ätit frukost, äta lunch och sen åka till jobbet.

Jag är hel igen.

Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0