I love mondays!

För då är jag ledig & det är något som jag verkligen behöver! Hämta ny luft och få tankar att landa. Robin är dessvärre inte ledig, när han gick upp och åkte till jobbet kl 6 imorse kunde jag inte somna om. Så jag gick till gymmet och tränade i en timme. Sen kom Robin hem och åt frukost som jag dukat fram. Jag hade glömt mina nycklar hemma så han var så illa tvungen att åka hem på sin frukostrast. Sen blev klockan 10 och jag hade tid på Atelje Beauty, denna gång var det dubbel behandling så jag var där i två timmar och blev 700 kr fattigare, men man ska unna sig! Sen att jag går dig varje månad är en annan sak.. När behandlingarna var klara blev det lunch med min älskade mamma och Sara. Vi åt lunch på Peace&Love café, supermysigt. Jag tog en chevré, honung & valnötssallad. Kl 16 slutar Robin jobbet, då ska vi till banken och fixa bath till vår resa. Sen ska jag kolla på ett par nya jobbskor och köpa lite saker på hälsokostbutiken. Ikväll är det träningspass nr 2 som gäller - bodypump!

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0