Köld

Kylan verkar aldrig vilja ta slut, men enligt metrologerna ska det bli mildare i veckan. Sitter hemma och bara tar det lugnt innan det är dags för stängningspass på jobbet, skönt att det är söndag och man får 100% ob! Imorgon är jag ledig, ska bli såå skönt. Önskar jag hade många lediga dagar som förr, så man kunde unna sig några timmar på gymmet. Men nu känns det som om tiden inte räcker till.. Men jag hoppas att alla de här jobbdagarna som jag inte hade förr ger ett positivt intrck på de kommande lönespecifikationerna, för det behöver jag. Imorgon ska det nog blir en liten städdag, aerobics och bodypump på gymmet.

Andra halvan kvar.

Love M

Kommentarer
Postat av: Robin

den fixar du! <3

2010-01-10 @ 14:37:13
Postat av: Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam! :)

2010-01-10 @ 16:50:52
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0