Ledig lördag

Har spenderat mycket tid på jobbet den senaste tiden, men tur är väl det för då har jag inte hunnit tänkt och plånboken kommer bli glad för det jag gör. Igår inledde jag och Robin vår första lediga helg ihop (!!) med att gå på premiären av filmen Snabba cash. Den var bra men jag tror att man hänger med bättre om man läst boken. Slutet var lustigt, så en till film borde vara påväg. Idag har vi hunnit med Ikea, storhandlat, tränat och ätit två-rätters hemma hos Robins farmor och farfar, såå gott! Så nu sitter jag här, trött och äter jordgubbssnören från Ikea medans Robin föll för deras chips, ovanligt va? ;) Nu blir det att ta ett bad och komma till ro, för imorgon är det bla. dags för ett bodypump-pass.

Imorgon - Äntligen <3

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0