Ledig

Fredag och ledig, kan det bli bättre? Klart det kan, jag kunde ha varit ledig hela helgen ;) Men imorgon är det back to work igen! Igår var jag och Robin på bio, Luftslottet som sprängdes. Jättebrafilm, som de andra.. men läskig! Imorse var jag upp och körde Robin till jobbet, han började kl 6.00!! Ska fortsätta skriva på inköpslistan nu och sen hämta Robin från jobbet för att handla i samma veva. Idag har jag även målat, allt furu jag kommer över bli nämligen vitt, så himla fint. Nej nu ska jag äta lunch och fortsätta pyssla. Förhoppningsvis funkar internet bra nu, har varit en tekniker här idag som donat.

Jag har kommit halvvägs.

Love M

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill passa på att önska en god fortsättning när jag ändå kikade förbi här! :)



Ha en fin dag!

2010-01-09 @ 17:44:54
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0